SKULLE BLI MIN BÄSTA VÄN

Det enda som finns i mitt huve är Eroz. Japp han skulle hetat det!
Jag tänker på hur mkt vi kunde mysa, dom långa mysiga promenaderna vi skulle ha, dom roliga lekstunderna, att jag skulle åka ut i skogen och släppa han lös i timmar, tänker på dom roliga kurserna vi skulle gå på och att få visa upp honom för alla människor och att jag skulle vara så stolt för min fina lilla kille :) Hade planerat alla saker jag skulle köpa till honom, säng, leksaker, koppel, godis, reflexväst, aktiveringsspel m.m. 

Jag och Annica hade pratat så mkt och planerat så mkt. Vi skulle ju göra allt tillsammans och dom skulle bli bästa vänner :) Men får nöja mig med Annica bäbis Harry just nu. Han är så söt, så fin!

Vi hörs allihopa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

usch det är så sorgligt. =( men du får gå ut i skogen med mig och Harry i timmar istället (a)

2010-11-19 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0