SKOGSMULLE I HÄSTBO

Igår somnade ju inte jag förns halv 11 på morgonen och satt klockan på 2 på dagen sen somnade jag kl 23 på kvällen och vaknade 3 på natten och sen dess har jag varit vaken. Jag sover inte länge så det är konstigt att jag inte kan sova.... Hatar detta så oerhört !!

Igår så åkte jag syrran krille och niclas ut till deras kompis Tobias föräldrar för att skriva över skotern niclas har köpt av tobbe. Hans föräldrar bor ut mot hästbo, nått ställe som heter trullsbo. När vi åkte dit så tänkte ja vafan hur vill man bo här?????? det va LÅÅÅÅNGT in i skogen ! men när vi va där och så gick jag och syrran ut med ozzy och så va det skog överallt så kände jag att fan här vill jag bo ändå! Inte allS för långt ifrån stan ändå. man har en stor egen tomt , mkt skog omkring sig, få grannar så man inte har grannarna i arselt, så jävla nice ju !!! så jävla härligt ! man kan bara släppa ut hundarna om man nu skulle bo där ute och om man skulle ha hundar, spela hur jävla hög musik som helst utan att grannar klagar. Man kan gå långa många mysiga promenader i skogen på stigar, vägar med hundarna som är lösa. fatta ni va skön och mysigt?!! Jag vill ha hus där !

om 3 timmar gäller det, wiiiiiiie :D

Kommentarer
Postat av: Imreelena

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2012-08-21 @ 11:02:31
URL: http://imreelena.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0