KRYSSNING IDAG, HMM...

Vaknade halv 6 imorse så jag gick upp och platta håret så har bara den där jävla packningen kvar. Kollade på smhi och det skulle bli 8-12 s/m inte så farligt eller ? Gick även in på silja line och skrev på någon chatt där som man kunden fråga vad som helst till en personal på silja. Så frågade om det var säkert att åka till Tallinn fast det blåste så jävligt och hon sa att det inte skulle vara några problem, hoppas på det annars ska jag stämma henne !  Öhm, Niclas & Bror säger att dom ska ta det lungt idag typ bara ta någon öl, ja men KUL !!!!!!! Visst, man kan ju inte dricka sig askalas pga  att det är 3 dagars men någon öl då kan man lika gärna stanna hemma. så frågade jag om vi skulle köpa nån öl till bussen bara för det brukar vara så att man alltid dricker nått där med alla andra men inte vi nee. kul......... Hoppas Linn vill festa iaf annars blire ju skit tråkigt.. Fan kmr ihåg dom sista 2 ggr jag har åkte på kryssning och båda ggr åkte jag med jaana och det kan man kalla parta asså. Och för 2 år sen åkte jag, jaana, jessica & mickis till Tallinn fyfan va roligt det va asså ! Det va asså det roligaste resan jag gjort ! På bussen dit kunde man köpa lotter för att vinna en hel platta öl, vi 4a köpte 60 lotter tillsammans tror jag det va.. vann vi ? NEJ :P men som tur hade vi ju eget och det är ju det som är det roliga att sitta på bussen och tagga och förfesta till det lite med alla andra, men nu får jag väl ta med mig saft.. ajja hoppas dom andra två dagarna blir lite mer fartfyllda...

Ajja i tisdags när jag jobbade natt så var det jag och linnea på BD då pfv hade bokat en för mkt så jag och linnea fick mysa ! Har så jäääävla roligt med den tjejen, fan va vi skrattar  och så hade vi massage! Vi har bara träffats 2 ggr och på dom 2 ggr har vi bara jobbat ihop men vi är redan väldigt bekväma i varandras sällskap särskild linnea :D men det gillar jag !  Iaf jag berätta om min lilla vovve och vela att hon skulle komma på nå namn men va inget jag fastna på... Sen så satt vi ute och rökte eller hon rökte och jag följde med ut som stöd :) och så skulle hon berätta om en kille hon träffar och säga vad han kallades för och så sa hon fel så det blev NUBBE, och då kände ja bara, jaa där har vi det till min bääbis ! NUBBE is the shit, som kommer passa så bra på honom <3 Så nu när hon kom på det så är hon atomatisk gudmor till honom , hihi. Vare inte lite små sött ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0