JULEN BELYSNING IS GREAT

Älskar julen, den är så himla mysig!!! så det bästa är ju när all denna julreklam ligger i brevlådan med alla möjliga julprydnader, ljus och sånt stuff :D Fick lite idag så ska åka direkt till rusta och köpa ljustjärna med fot som jag tänker ha i vårat sovrum och sen ett silverhjärta som man hänger från gardinstången och så sätter man in ett ljus i :) hittar säker nå mer , hihi. Nu när vi har egen tomt och allt så vill jag pynta jättemkt och speciellt med ljus runt huset och altanerna :D haha men får inte för varken min familj, kompisar *host* hanna * host* eller niclas haha men ska iaf ha nått runt hela altanen som är på framsidan och det kan ni inte stoppa mig för hahaha !
så vi hörs, tjing!!



vill ju helst att det ska se ut såhär vårat lilla radhus, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0