JAG SKÄMS FÖR DIG

Detta fick jag som kommentar idag :
Anonym om BLIR INGEN HUND:
Man kan inte jobba hela dagarna om man ska ha hund..
Den vill inte vara ensam även om den klarar av det och att vara på hunddagis är ingen lösning för hunden. Den vill väl vara med sina ägare.
Om det är DU som vill ha hund måste du ha tid för den också, inte bara när man vill så jag tycker det är bra att du inte skaffar någon innan du har tid att vara med den på dagarna med.

Tycker det är hemskt roligt att kommentera anonymt för det första :)
Och sen vill jag gärna veta där jag har skrivit att jag ska JOBBA HELA DAGARNA och lämna hunden ensam när jag skaffar hund? och hunddagis är jävligt bra att det finns. Den ska ju inte vara där 24 timmar om dygnet som du antagligen tror. Då måste halva befolkningen vara dåliga hundägare som har sin hund på hundagis och dessutom är det bättre att den är på dagiset eftersom hundar är flockdjur och tycker inte om att vara ensama, så snälla tyst :) Och skulle jag få fast jobb någongång så kommer jag jobba skift eftersom det är inom vården ja vill jobba så hunden kommer inte få vara på hunddagis 5 dagar i veckan iaf.. Nått mer du ska hitta på och skriva ?
Och förresten, vem har sagt att jag inte har tid nu ? huh , nån som kan förklara det för mig tack! Jag har däremot all tid i världen med en hund och ni som känner mig vet det så därför vet jag att denna anonyma person saknar all grund i det hon skriver, därför är det hemskt synd om denna människa :) Snälla ta reda på ren fakta innan du skriver nått så dumt, bara pinsamt för dig lilla lilla vän. vissa människor är för sorliga :)

Puss :)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej! Hoppas allt är bra! Jag har precis lagt ut en video på där jag sjuner, skulle uppskatta lite feedback! Tack snälla på förhand! :)

2010-11-18 @ 20:27:22
URL: http://katariiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0