JAG ÄR EN TÖNT



Låt honom veta
att han är den enda du vill ha
Visst kan du välja att bryta nu
Men han finns alltid där i ditt hjärta det vet du
Så varför inte låta honom vara där
Du kan ändå aldrig glömma den ditt hjärta håller kär

vad som händer är han alltid det finaste som hänt


Jag vet vad ni tänker nu. Men det SKITER jag i som alltid annars för jag ÄLSKAR denna låt. Texten är så fin och hon har sån häftig röst, I just love it!

Och bara så ni vet så ska vi köpa hund på lördag, hur känns det ?
Jag ska fan bevisa er alla som inte tror på mig att jag är en utmärkt hundägare som kommer göra ALLT för min älskade bäbis. Han kommer alltid vara min numero ett.
Jag har tänkt på allt en längre tid så det är inge impuls köp och jag har pratat jättemycket med uppfödaren och tillochmed hon säger att det kommer gå jättebra och att hon tror på mig. Jag är nervös men vem skulle inte vara det? Men jag är samtidigt så himla taggad så jag spricker snart! Jag och Annica kommer vara så mkt med varandra för våra bäbisar ska bli bästa vänner, hihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0