HOPPLÖS

Jag är förfan hopplös ! haha jag har hittat en annan, en finsk lapphund ! världens finaste hundar !!!!!! skriver med en som har en lapphunds kennel och frågar hur mkt motion och sånt stuff. Hon sa att det är precis som en vanlig sällskapshund. Daliga promenader och ibland kurser för det tycker dom är jätteroligt och dom är jätte lättlärda och tillgivna till sin ägare så passar mig utmärkt ! Ska isåfall först gå valpkurs, sen lydnad + fortsättning och spår tror jag :D sen kanske man testar på agility på egen hand ! kommer bli perfa!
Dom hundarna är även soffpotatisar också, så myspys :D hon skicka 2 bilder till mig idag på han hundarna men mer kommer ikväll sa hon , jag bara längtar :D

Hörs, heeej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0