HATAR SÖMNLÖSA NÄTTER



Visst smälter man ?

Kan inte sluta glo på dessa fina hundar. Otroligt mysiga. dom ser ut som nallebjörnar !
Har så mkt jag vill göra med min lilla bäbis. Valpkurs är nr 1 . Sen lydnad fortsättning och mkt träning blire hemma så den inte blir ouppfostrad och gör som den vill, ne det vill jag inte. Vill ha pli på min hund, iaf en aning. Komma på inkallning tkr jag är jätteviktigt tex. Har 3 böcker som jag ska läsa på. Sen vill jag också gå trix & konster kurs. Vi ska ju gå på Anna Hildings kurser, alla säger att hon är jättebra så ska ta med mig Annica och Harry :)

Jag har aldrig varit någon direkt fan på att vara ute och promenera, tyckte det är så jävla värdelöst. Eller vissa gånger kan det vara mysigt om man har musik med sig. Men det händer inte ofta. Och just nu tänker väl alla " va fan ska hon skaffa hund då för ? "
Men har jag en hund med mig så självklart blir allt mkt roligare, man kan köra lydnad, spår och såna saker medans och jag skulle ju aldrig sätta en valp till denna familj om jag vet att jag skulle skita i att gå ut med den för jag tkr det är tråkigt att promenera. Sån hemsk människa är jag inte. Jag vet mkt väl att man måste gå långa och många promenader om dagen och det ser jag fram emot nu, jag läääängtar så oerhört ! För kommer min bäbis att älska det så då kommer jag också göra det, för de min bäbis blir glad av blir man ju själv glad av och samtidigt så är det ju en träning så förhoppningsvis kanske man förlorar några kilon :D Vi kommer ha så många roliga stunder tillsammans om jag får hem min bäbis.

Asså jag vill kunna sova men det går inte, det är helt hopplöst ! hatar att sitta upp på nätterna speciellt på en söndag för då ligger alla och sover annars brukar det alltid vara någon som är uppe....... så vad ska man göra? städa? nee det går inte för då vaknar "sur" Nina som ligger på soffan... Hmm.... orka dettaaaa. blir arg -.-

förresten :D på onsdag ska jag och Annica åka och hämta hennes valp !!!!!
lilla söta Harry !!


Kommentarer
Postat av: annica

OMG de är så fina!!! Jaaaa ska bli så roligt kan inte fatta att jag ska få hem honom :D

2010-11-22 @ 14:54:16
URL: http://yamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0