HATAR ATT VÄNTA PÅ NÅTT

har skit ont i min tinnig ! och nej det är inte huvudvärk.
Det gör bara ont i högra nån minut sen släpper det och efter 20 min börjar det igen och så fortsätter det så. Jätte ont och jätte irriterande är det !
hjääääääääälp!

Idag har jag inte gjort ett piss och de va det jag siktade på också.
Imorgon ska vi åka och köpa skoter tror ja sen vet jag inte.vill att klockan ska bli kanske 12.00 för väntar ivrigt på mail av hundägare som jag vill ha nu!!!

kan inte sova, men vill inte sova heller. Niclas somna på 1 sek som vanligt så han ligger här brevid mig i soffan och snarkar. ska krossa hans pungkulor bara därför för det är inte normal och snarka så hög som han gör, jag bliiiiiiiiiiiir galen !!

jag har skit tråkigt, tror jag ska ta en sömntablett och somna in.
hej.,

Kommentarer
Postat av: laila

ursäkt, vad menar du?

2010-11-20 @ 17:22:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0