FODERVÄRD

Japp, har tänkt och kommit fram till detta..
Jag ska bli fodervärd, kanske. Eftersom jag aldrig haft en egen hund men har alltid haft hundar omkring mig så är väl fodervärd det rätta ? Det är inte min men ändå liksom. Jag får "pröva" på att ha en "egen" hund och jag märker ju då om vi vill ha en alldeles egen hund sen ( vilket jag tror att vi kommer vilja ) . Fattar ni :) ? Men de jobbiga kommer ju bli att lämna tillbaka bäbisen om det nu skulle bli så att jag blir fodervärd. Kommer säkert bli helt fäst vid den och vill inte släppa taget ju.. Men det är ju en del av det och det vet jag ju om. Så vet ni någon som behöver en fodervärd så finns jag för jag skulle ge den så mkt kärlek och så mkt bus och lek ! Han/Hon skulle känna sig så älskad.. Skulle ta hand om vovven som om det var min alldeles egna lilla baby. Skulle passa mig alldeles utmärk har jag själv kommit på hihi.

Idag har jag sovit sen har jag jobbat arselet av mig och sen har jag kollat på film sen hämtat syrran och nu sitter jag här. Ska kanske kolla på en till film sen kanske man somnar :)

Ah just ja, vill även att min syster ska köpa sin engstaff nu !! Lilla Mira :) måste tjata på henne. haha hon är lite osäker men jag finns ju alltid där för att hjälpa till. Hon har ju snackat om de HUR LÄNGE SOM HELST så nu får det fan hända. Vill även ha en egen tror ja haha, Niclas med han tycker dom är häftiga. Fast min ska vara en hane och heta Eroz. Mira & Eroz fint va?
Fast först en mops sen en engstaff mayby....

Ne ni godnatt så hörs vi, tjiiiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0