FJÄRDE JOBBET

Var på intervjuv idag klockan 3. En timme senare var jobbet mitt! Vi satt där och prata och skojade då hon va super rolig och gullig :) Iaf så var en annan assistent som jobbar hos henne som var med på intervjuv då och dom sa att dom skulle höra av sig om man får jobbet då dom måste prata igenom och tänka. Det förstår man ju för det skulle ju komma flera på intervjuv och inte bara jag så den 15 dec skulle man få besked enligen det som stog på mailen jag fick från chefen som håller i a-asssistan som det heter. ja iaf några minuter innan jag gick så sa dom ändå : det känns så bra och ni pratar redan på så mkt så vi bokar en intro åt dig och så får du börja jobba.. Asså jag är så jävla bäst ;) ne men känns himla skönt då det är så himla nära, bara 2 min ifrån mitt hem om ens det. Sen så var hon väldigt rolig och mycket skratt på en gång när vi träffades men vem vet hur det blir senare men tror det ska gå bra :) kommer bli roligt tycker jag !

ajja så nu vet ni det :) hihi


Kommentarer
Postat av: Emma

bra me massa jobb, grattis :)

2010-11-30 @ 20:39:14
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0