DOG TALK

Flängt runt hela gävle idag känns det som bara för en mops bok och inte fan hitta ja någon heller ! men beställde hem en som kommer nästa vecka och så köpte en lydnans bok och nina nått med pysisk och fysisk träning så det är asbra! Nina har även en bok hemma med inkallning så min vovve kommer bli duktigast i världen hiih.. Men måste bara jobba som fan nu så jag får mkt pengar och så jag kan lägga undan pengar och sedan köpa min Norton! Det kommer bli så bra ju, vi kommer trivas som fasiken. Niclas är på också och han kommer ääääälska Norton. Men eftersom det tar ett tag och spara ihop till 15000 kr så händer det inte detta år , kanske mot våren :)
är så taggad nu och tänkt ut allt! Försäkringen på gobiten tänker jag betala års vis så jag har det ur världen isf. pengar kommer jag alltid ha då jag har 3 jobb .. Och när tiden är inne och jag får ett fast jobb blir det ju hunddagis för det kommer vi ha råd med då och valpkurs tänker jag och syrran gå på samtidigt också, blir ju as kul som man har en till som skaffar hund kanske ganska samtidigt så kan vi göra saker tillsammans som att träna och mysa :) dom kommer ju bli värsta bästisar då ju, haha !

ska jobba imon så ska säga gonatt nu så hörs vi imorgon ! puss!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Wiiiiie :D Norton och Mira <3

2010-11-04 @ 00:51:12
Postat av: Anonym

2010-11-04 @ 17:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0