DJUPT VATTEN ÄR EN FOBI

På senare år har jag blivit jätte rädd för vatten, eller bara om jag vet att det är djupt. Vet inte vrf jag blivit det men tycker det är så jävla äckligt och jag ryser. som när jag åker båt och man ser djupet på sån där data grej man har i båten så kan jag blir galen typ känns det som. och så är det mörkt och äckligt när man tittar ner. Vi åkte till nån speciell plats ute på dalälven och på den platsen på sjön så är det 20 meter djupt tror jag det va, fatta va äckligt . fatta va som lever där nere. nee usch !!!!!! jag mår illa.. Tänker jag på att åka båt utanför stugan så är det väl okej för där har jag åkte halva mitt liv men vill ABSOLUT inte åka utanför fyrarna . nej usch !!! finland är ju fan bortom fyrarna, !! tycker inte om det. Men att åka på kryssning tycker jag går bra för att det är stort fartyg som inte välter typ för lite vindpust. Och man ser alltid land men såklart inte när man åker till tallinn som jag ska göra imorgon och det kom jag på igår... Samtidigt som det är 8 meter höga vågor där ute nu och kan bli varning för orkan läste jag och folk säger det så nu vill jag inte åka.. nej jag vägrar det är ju rena självmordet om man åker... Skiter i om man inte får tillbaka pengarna, ja vill inte om det är sånna där vågar plus vindpustar som kan flytta hus typ! Jag mår illa och har grymt ont i magen nu bara för att jag tänker på det. Blir det inte bättre så ska jag ringa någon väderstation och fråga om det är lungt att sätta sig på ett fartyg och åka till tallinn utan att dö eller att vågorna är lika höga som båten..

jag är SKIT rädd....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är också rädd för djupt vatten. Fyfan!

2010-11-24 @ 18:18:40
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Antonia

jag med men inte riktigt på samma sätt

2011-02-14 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0