BLIR INGEN HUND



Jag ger upp detta om hund. Alla andra blir ju lyckliga och glada då men ingen tänker på vad jag kanske tycker om det.
Hade en idé om att sälja en skoter då Niclas har TVÅ. Men han vägrar eller han vill inte. Eftersom Niclas FICK pappas skoter så tycker jag att jag är minst är delägare av den och tycker att jag har nått att säga till om. Niclas köpte nygligen en ny skoter för sina egna pengar och därför skulle jag aldrig be honom sälja just den. Men när han fick en skoter av min pappa och som han inte ens kommer att använda nu när han har en egen och nyare,värre så tycker jag att vi skulle sälja den så ja kunde få köpa hund som jag velat ha så jävla länge. Precis som han velat haft sin skoter så länge men han tycker att han är elak mot min pappa om han säljer den fast min pappa inte ens skulle bryr sig då han bara låtit skotern sått i flera år ändå. Och så tycker Niclas att han är taskigt mot sin egna pappa då skoter står på Leifs gård i hedesunda så blev Leif glad för då kunde ju han åka på den när vi inte gjorde det. Så därför vill han inte sälja den... Sen säger han åt mig att jag ska spara ihop mina egna pengar till en hund då han har rätt i det iförsej men när jag får en lön på minst 5000 kr i månaden och ska även betala räkningar och boende för dom och sen måste jag kunna få leva lite också så kan jag inte spara undan så mkt ... Visst kan jag spara undan en del men då tar de minst 2 år innan jag kommer upp i den summan jag måste ha för att kunna köpa min dröm hund. Så därför tyckte ja att det skulle vara så bra att vi kunde sälja ena skoter så blir ju ändå bådas drömmar i uppfyllelse men han får väl ha två skotrar då om han nu vill de, ja kan inget göra då pappa gav den till honom. Skulle tänkte på de tidigare och frågat om jag fick det för det skulle jag ju få men kan ju inget med att fixa skotrar så blir därför lite svår... men ajja, det är därför ger ja upp detta köp, det kommer aldrig inträffa , fast jag så jävla gärna vill.. Det har varit min dröm nu ett par månader men va ska man göra ? jag får vänta helt enkelt ...

nu blev ni glada va


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman då fan vad tråkigt att höra =( du får ju inte ge upp nu, man ska aldrig ge upp! Kom till msn och prata? "/ <3

2010-11-18 @ 16:16:42
URL: http://yamaica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan inte jobba hela dagarna om man ska ha hund..

Den vill inte vara ensam även om den klarar av det och att vara på hunddagis är ingen lösning för hunden. Den vill väl vara med sina ägare.

Om det är DU som vill ha hund måste du ha tid för den också, inte bara när man vill så jag tycker det är bra att du inte skaffar någon innan du har tid att vara med den på dagarna med.

2010-11-18 @ 19:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0