ANNICA DIN FÖRGRYMMADE UNGE !

Jag är hemskt upprörd ! Jag är hemskt arg på Annica Frantzén -.-
jag har ringt, jag har smsat, jag har facebookat men inte ett enda tecken har jag fått från henne fast jag tydligt sa kl 7 ungefär att jag skulle åka och handla och när jag kommer tillbaka vill jag se henne på face igen. Då skrev hon att jag skulle skicka ett sms så skulle hon gå ut på face på en gång. har hon lydigt ? nej!
ouppfostrade lilla satunge är det va hon är! jaja, jag tycker om henne ändå men har massa bilder att skicka och massa saker att säga som jag känner att jag inte kan vänta med utan vill få ur mig de innan jag går och lägger mig.. men vad ska jag göra mer?  gurggla! eller va de nu heter , sån här konstiga ljud man skriker ni vet.. ajja! 
ska glömma henne nu och försöka tänka på annat, hmm.. pust och stön!
hej!



PS. Har ni sett eller känner ni igen den här flickan ?
hör isåfall av er till mig på, 0730683929!

Kommentarer
Postat av: annica

HAHAHAHAHA du är så skön xD

2010-11-13 @ 22:37:05
URL: http://yamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0