VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN



Har nyss duschat och ska snart föna och platta håret! Så man blir klar i tid tills älsklingen kommer hem. Då ska väl han duscha sen hem till mamma för där har jag mitt smink sen drar vi ner på stan, vi ska kolla kläder tillsammans (mysig) Sen blir det churtstreet och käka ! Alla säger att de är så JÄVLA gott och de minns inte jag. Sist ja va där va ja typ 10 kanske, mindre ? Åt nå hamburgare och den va inte så god så de har inte blivit att man gått dit sen bara men nu ska jag försöka, tror de blir mumsigt , för tittade på menyn där för nån vecka sen och allt , nästan allt iaf lät skit gott men så dyrt ! Efter maten blir det bio och jag fick välja film, SEX AND THE CITY !!! WIHOO, Jag MÅSTE ha popcorn och såna där chips, muums !! Tänk att min älskling följer med mig på värsta tjejfilmen för min skull, så jävla gulligt !!!! Inte många pöjkar som skulle göra de eller, men min älskling är bäst <3 Världens underbaraste man kan tänka sig !!!  När filmen är slut så åker vi till stugan och myser vidare och sover där ! Kanske mysigaste dagen ever ! Och min älskling betalar allt, precis så som de ska vara hihihi ;) är han inte världens bästa pojkvän , så säg !
Jag är världens lyckligaste tjej på denna jord iaf som har min älskling, bara så ni vet så ÄLSKAR JAG MIN NICLAS HEDIN !


Kommentarer
Postat av: Anonym

...

2010-05-29 @ 03:02:01
Postat av: i

så otrolig moget att ens kommentera med 3 punkter, men vet att du är avis & BERGBY är ett hillbilly ställe som är inavel, tänkte bara säga de :D

2010-05-29 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0