TUFFING

oh ja, tuffing som jag är så har jag ju klippt hela våran gräsmatta , många tänker nog nu att vi inte har sån stor gräsmatta men där har ni FEL ! Den kanske inte ser så stor ut men jooho du, och vårat gräs va ju typ 1 meter så de va SJUKT jobbigt och tog en timme ungefär och klippa hela !! fick gå med en sån här gammal utan motor, usch usch ! har tillochmed fått en stor vattenblåsa i handen nu :( ! Tänkte va lite snäll mot älsklingen som kommer hem snart, han tror att han ska börja med att klippa gräsmattan men jag är sån underbar flickvän så jag gjorde de så han slapp min lilla plupp <3 Så när han kommer hem ska jag försöka övertala honom eller behöver inte försöka , han vill göra allt som jag vill och speciellt nu när jag klippt gräset ! hihi så då ska vi åka till 9an och gå in på divas boning om de är så det heter som ligger där vid clas ohlson :) SKIT fina saker där, sen kanske ut till valbo och kika sen storhandla !! Behövs - tro mig !  Och OWES ooh älskar owes ! Ska även köpa biobiljetter till fredag :) oj mkt de blev som vi ska göra ! ne måste kila nu, tjing !

Kommentarer
Postat av: N

Mysigt :)

2010-05-25 @ 17:55:08
Postat av: Torelena

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-10-28 @ 10:18:04
URL: http://torelena.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0