SOLEN SKINER

oj så härligt ! Nu fixar dom frukost på altan i stugan :D Så mysigt ! Har sån himla tur att mina föräldrar har en stuga här på norrlandet där det är så jävla fint och mysigt ! Tycker verkligen synd om dom som bor i stan och inte kan åka nånstans när det är en sån här fin dag. Dom som liksom måste sätta sig på balkongen eller åka till typ boulongern för att få lite sol och trängas med alla andra människor !  Här har man liksom en stor jävla tomt, 3 små stugor och har havet några meter från stugan :D SÅ JÄVLA NICE !!!!! men som ni vet så är ju jag BÄST och ni ligger under mig så ni måste ju vistas i stan och steka på era små balkonger medans jag kan sola vart fan som helst på våran tomt  :D eller tillochmed på våran egna strand eller på våran meter långa brygga :D Och sen kan vi ta båten och åka till limö eller vart fan som helst egenligen och hoppa från båten när vattnet tilllåter :D mohahaha, so long stackars ^^
Men när det blir lite varmare så ska ju jag absolut bjuda ut mina underbara vänner och vi ska ha så jävla roligt här då med lite dricka , mat , bada och lekar ofc :D ni vet vilka ni är när ni får en inbjudan , only the VIP you know :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0