SE SANNINGEN I VITÖGAT !

Säger bara att jag har hellre någon riktig vän och en underbar pojkvän som älskar mig än bara några vänner här och där och ingen att komma hem till . Och vet att de är måååånga som håller med och ni som inte gör det är bara för att ni är så jävla avis och vill egenligen ha de också men kan inte erkänna ! HAHA !

Och så är de ju inte alls helt fel att ha världens bästa stora systrar , mamma & pappa <3

Jag har världens bästa människa omkring mig och skulle aldrig vilja byta ut nån för alla världens pengar !
mitt liv är på topp och ni andra ligger under mig ;D mohahaha !

Kommentarer
Postat av: s.s

Ja vad kan man säga... Du e TOKIG!!! Fast de du skrev om Store systrar, kan j inge annat än att hålla med dig.... ;)

2010-05-21 @ 11:16:37
Postat av: Anonym

hihi jag skojar lite :D

2010-05-21 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0