SÅ ÄR DET

 Varför ska jag sitta och bita ihop för att han inte ska lämna mig... Jag är hellre den jag är och är ensam då än att vara nån jag inte är och vara olycklig för att jag itne ska kunna säja vad ja känner för att jag ska vara rädd att han ska lämna mig ? och ja har ALDRIG sagt att han inte är snäll ... jag blir riktigt irriterad när ni skriver att jag ska tänka på att han kan lämna mig och att han är så snäll och att jag ska bita ihop.... jag är den jag är och gillar han inte de så gå då... och skulle han inte gilla min personlighet som han gör så skulle nog inte han förlova sig med mig tex.. eller ännu bättre, han skulle gått för 1 år sen..  snälla jag av nån vet hur MITT förhållande är och hur vi har det...


och såklart jag skulle bli hur jävla ledsen som helst om Niclas lämna mig.. Men inte skulle jag ändra min pesonlighet för det... Och vi kmr ändå aldrig lämna varan för vi älskar varan och så är det me det.
 och vi har de bättre än nått annat förhållande ! Vi bråkar som ALLA ANDRA , men löser det också lika snabbt.


Kommentarer
Postat av: N

nej det är klart att du inte ska ändra på din personlighet! han ska älska dig för den du är.

men säger bara att du ska va glad som har en sån snäll kille som han och att du ska uppskatta förhållanden mer.

inge positivt alls o va singel :(

2010-05-03 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0