MOTORER ÄR MIN GREJ ;)

Har nyss tagit ett bad och nu ligger jag i sängen och kollar på en film på 1an ! hahaha  *tant* .
Älsk ligger i soffan och sover och de har han gjort sen 8a :P tänkte gå in och väcka honom sen..
Vi har iaf varit i Hedesunda idag en snabbis. och vi ska, hör och häpna, köpa cross ! en till han & en till mig :D så spara spara ! har ALDRIG åkt de nån gång men nicke tror att jag fixar de på engång då jag är bäst på allt annat som han säger ;D han älskar när jag kör bil för jag är så duktig , hihi ! när vi då va i hedesunda visa han mig massa skogsvägar som han åkt på och de såg ut att vara så roligt i mitt huve iaf ;) skulle nog tycka mkt bättre om skogen än nån jävla bana som är samma sak hela tiden. Ne ni nu vill ja ut och testa , jag är nog grym som på allt annat :D

så nu vet ni dwe ! TJING .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0