ME AND HANNA THE MOUSE



Det där är min & Hannas låt, hahaha ! Den spelades ofta i lördags på crusingen när vi åkte mackans vern ! Fyfan va roligt vi hade det asså !!! Åkte på race , sjöng som galningar & hade allmänt jävla roligt !!! Det va jag , hanna, åke, hedlund , mackan , han som körde & 2 tjejer till ? va nån mer men kommer inte ihåg va dom killarna hade för namn :P ! Fast på crusingen satt vi 17 st i vernen, liiiite trångt men jävligt roligt ! Kom hem vid 4 tror jag, skulle lätt göra de igen ! Men nu ska jag & hanna också köpa en vern, wöööw ;D !

ajja , nu till de viktigaste !
PEACE AND LOVE biljetterna har anlänt hem till mig nuuuu !!!!!!!!
Ohh så nice ! :D den här låten kommer spelas om och om igen på den festivalen, eller hur Hanna , haha !

ska åka och jobba om 2 timmar sen är jag ledig 2 daaagar, :D:D:D:D:D

HEEEEEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0