KLUMPIG

Igår så va jag barnvakt åt teo nån timme.. Eller jag & Hanna . Vi bestämde oss för att gå till lekparken hos mig med en filt och sätta oss o sola medans Teo lekt med alla andra barn i området. Och helt plöstligt så ramlar han in med huvet i ett järnrör ! och de såg ut att göra väldigt väldigt ont ! då han bara springer och springer och helt plöstligt in med huve i jörnröret, usch :( han börja såklart stor böla vilket jag förstår ! och när jag skulle kolla på panna hans så såg det ut såhär :

Ser ju hemskt ut på min lilla älskling <3 ! men nu ser den inte ut sådär längre nu är den 10 ggr så större :P . Lilla klanten min. Men inte surar han för det !
haha just ja , helt plötsligt så sitter han och trycker med fingrer på bulan och jag frågar va han gör, då säger Teo : jag måste trycka tillbaka den. HAHAHA jag och hanna börja gapskratta ! ur den där lilla munnen kan vad som helst komma, så GOOO !<3

Ne nu tänkte jag gå och ändra tvätttid till kl 1 istället. höörs heej !!
ska bjuda på en bild på min snygging ;)





Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Jädra vilken kanonkula! Stackarn =(

2010-05-05 @ 12:08:25
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha aah verkligen ;P

2010-05-05 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0