IM HAPPY

Fast de va ja inte för 2 min sen. HATAR när det inte går som jag vill och stackars älsklingen får ta den smällen :( men ska gå ut snart till honom snart och pussa lite på honom medans han tvättar bilen och ska föreslå lite grejer , då blir han glad ! Och självklart säga förlåt, han är ju min lilla älsklingen han <3

Idag har jag inte gjort NÅTT på jobbet , INGET ! Va så jävla lungt och inga operationer knappt, trök så dagen gick otroligt jävla segt men jag & johan smet iväg halv 4a, hiihi ! Fick ju 2 olika sorters tårta på jobbet idag ja, men de e inte alls ovanligt där. Var och varannan dag har någon med sig tårta eller något annat gott ! Så skillnad på komun och landstinget , på komun får du inte ta nått, inge mjöl, hårdmacka, maten som blir över, INGET ! då blir man skickad ner till chefen och får världens utsklänning och sparken  , SÅ JÄVLA NÖRDIGT, TÖNTIGT OCH SÅ JÄVLA SNÅLT ! Men men , och på landstiget får man ta mackor, ost, mjölk, saft ja allt som finns där ! Vi har tillochmed en kaffe och chokladmaskin som man bara kan ta när som helst, LYX ! :D Oh just ja , chefen kom till mig idag och fråga om ja hade fått schemat och ja de har ja ju men kanske blir nå ändringar sa hon och så berätta hon att de kommer bli längre än va du fått, då blev jag SUPER GLAD :D

ne nu är jag ledig tills måndag, de ni ! MOHAHAHA !

och för att göra er ännu mer avis så kan ja berätta att vi ska göra grillspett och grilla  :D Med kött och massa massa grönsaker på, de är så gott !!!! :D



Och jag vet ju att ni vill vara mig , ha min underbar pojkvän som är snällare än någonannan , skulle aldrig såra eller göra illa mig på nått sätt :D och ni vill ha vårat radhus så man kan gå ut på altan och sätta sig eller lägga sig i gräset , grilla, ni vill ha mina föräldrar för att kunna ha en stuga på norrlandet nära havet med båt och allt ! ja allt sånt mysigt :D  helt enkelt ni vill ha mitt liv.  skulle jag vara er så skulle jag vela ha mitt liv ju så jag förstår er , looooosers :D men jag är ju så jävla bäst så , ja ni förstår ju , haha !

HEJDÅ !


Kommentarer
Postat av: N

HHAHAHHAHAHAHA

tror du seriöst att folk är sååå himla avis på dig/oss? :P shit du är inte liiite självgod ;P!

men det är ju bra att du är SÅ nöjd med ditt liv :)

2010-05-27 @ 17:06:47
Postat av: Anonym

hahahahaha ja vet att folk är avis på oss ;D mohahaha :D

2010-05-27 @ 19:44:17
Postat av: N

hade jag bara haft en kille som älskade mig så hade jag vart nöjd. allt annat kvittar.

2010-05-27 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0