GODNATT

NU ÄR JAG LEDIG 2 DAGAR , wihoooooo!!!!

Imorgon efter älsklingen jobbat så ska vi ut till stugan och sova där , det är så JÄVLA mysigt :D
Tända brasa , äta god mat, mysa med film med inga folk så tättintill och bara mörker, ooh i love it !

Ne nu ska jag hoppa ner i min underbart stora 180 cm's säng !!!

just ja, jag kan inte skicka sms eller ringa alls på min mobil numera, bara så ni vet :) Men ni kan jn ändå höra av er till mig  !!

Puss och godnatt allihopa , dags för myspys med min snygging <3

Kommentarer
Postat av: S.s

Varför kan du inte skicka SMS för???

2010-05-12 @ 00:04:31
Postat av: Nicolasfredrikke

Very nice site. Well laid out.

2011-02-28 @ 10:23:50
URL: http://nicolasfredrikke.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0