GO FOR IT

Igår började jag & älsk prata om hans STÅENDE mustang som bara står och står ! Blir så arg, för hade jag haft en sån bil som man får så mkt pengar för så hade jag fixat den på engång om jag skulle kunna som älsklingen kan men han är för lat min lilla prins ! Men igår sa jag åt honom på skarpen och ska tvinga ut honom efetr jobbet och fixa lite ! Bara typ 2 grejer som ska fixas om de går som vi vill och de kmr de ju säkert, min bäbis är bäst på bilar ju :D så nu ska den fixas så man kan åka med den, typ jag & hanna  :D

Den är ju ganska snyggful ändå ;D
okej, häftig !

Kommentarer
Postat av: J

jag tror inte att jag hade satt mig i den bilen med den motorna när DU sitter bakom ratten ;) :D

2010-05-03 @ 11:49:05
Postat av: Anonym

slipp då :D

2010-05-03 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0