DET GÅR BRA NU



Jobbat idag och de har gått jättebra tycker ja , går ju bättre och bättre för varje dag ! Kommer bli så himla skönt när det har gått ett bra tag och man kan de mesta, där kommer man ju aldrig att kunna allt. Ingen dag ser ju ut som den andra. Och det är ju roligt för man får ju göra så mycket för att bara vara undersköterska, eller egenligen får man göra de som en undersköterska ska göra men jobbar man inom äldrevården så blir det inte så , så de här är ju helt nytt för mig och jag blir så glad jag bara får sticka nån i fingret liksom ! Ne kommer nog bli ännu roligare senare och när man känner alla mycket bättre också. Men de svåraste är nog alla dessa sjukhustermer och alla latinska ord, känns som man skulle vara läkare för att förstå de mesta men man lär sig, jag försöker ta in allt :) Är så glad att jag har fått in en fot på landstiget nu som jag velat haft i över 3 år nu. Så det ska jag ta vara på! Så spännande också , hihi.

Ajja sen blev de en tur till syster men nu lagar jag mat ! Och senare ska vi titta på nyaste Beck - Levande Begravd ! ÄLSKAR BECK filmerna, mums ! Så min kväll är definitivt räddad , wihhooo !!

Hejj :)


Kommentarer
Postat av: niclas

är så stolt över dig gumman att du har fått ett jobb! :) du är så duktig :)

2010-05-19 @ 18:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0