DESIGN: IDA&NICLAS !

Allt gick bra med lilla Ozzy, aldrig att jag lämnar han där igen, va SKIT hemskt så som han skaka och skrek och hoppa upp i min famn och vägra släppa , usch ! Men nu är det över , han mår så bra så hihi <3

Va ju till ikea idag och köpa lite saker till köket , ljus , kuddar, golvlampa & en hylla ! Vidare till OWES där vi köpte en skit snygg kruka, plastblomma och ljusstakar. Åkte sen till stugan och satt upp hylla, ljusstakarna , blomman, golvlampan & ljusen. Ska köpa en text tror ja som det står carpe diem (??) . Ska även ta med mig mina lila gardiner som jag ska ha där , sen köpa 2 svarta rullgardiner efter jag mätt och en vit jätte lurvig matta :D och en TV ! Sen är det väl klart ? finns säkert nå mer han hittar. Kommer bli jättemysigt , sen ska jag hjälpa nina och fixa ordning " singelrummet "  :P, kasta allt som finns i där , måla allt vitt och sätta in en 120 säng, tv och småsaker. Tjusigt :) !

Ajja, jobbade första dagen idag. Asså intro tog slut förra torsdagen så jag stog på mina egna ben, men jag tycker de gick jättebra :) jobbar imorgon och onsdag sen är jag leedig. Satte upp mig på vallon att jag kunde jobba där på torsdag om de finns nå sen på torsdag kväll åker jag & älsklingen ut till stugan och bor där till söndag ! Han är ledig på fredag så då blir det myspys, hört att om de blir riktigt fint väder blir det picknick i gräset nånstans, får inte veta så mkt mer än picknick om väder tillåter, :D men mysigt va ? han är bra mysig min baby <3 !

oh ja, på onsdag ska vi sätta dit oljenånting på mach 1 sen ska vi köra in den eftersom laddningen ÄNTLIGEN funkar, så blir nog att åka den i helgen ! Fan va roligt :D ! Hör & häpna Tobbe, Niclas har LOVAT att jag ska få köra, hihi !

ne ni nu ska jag gå och ta mig ett stor glas tropiskjuice , muums ! Och imorgon ska jag göra en persikasmoothie, muums !

 vi hörs :) !



Kommentarer
Postat av: Katta

Ja det är as kul:D hahaha klart ja kan bli din tränare:)) Fick ditt mess om kryssning låter AS GÖTT hehe, det borde vi göra. Har du å Nicke skaffat stuga? jag hinner inte med i svängarna? PUSS

2010-06-01 @ 14:55:32
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra där katta då är vi överrens :D haha ! nee du vet de lilla huset brevid stor stugan bor vi i nu :D

2010-06-01 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0