ÄNTLIGEN HELG

Slutatde tidigare idag på jobbet så skönt ! Gick skit fort idag ju och nu äntligen är det helg ! Fyfan va helger uppskattas nu när man jobbar varje vecka ! Ajja ska hoppa in i duschen nu sen ska jag och älsklingen packa och dra till stugan och bo där i helgen , så MYSIGT ! Vi ska dra ut med båten när vi kommer fram och fiska, haha jag har aldrig fiskat förut och han som är värsta bra, men som vanligt kommer nog jag ändå vara BÄST, helt enkelt ! ooh kommer bli så himla mysigt juu !!!! Sen blir det fixa mat på kvällen och titta på skräckisarna jag laddat hem..

Stoic
Alice in wonderland
Scar
Apan
As good as dead

Är våra filmer ihelgen & mer kommer :D

Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0