1 ÅR

Idag är det precis ett år sen jag & älsklingen bestämde att de skulle bli vi <3 Är så glad att jag fortsatte kämpa om honom pch aldrig gav upp fast , tro mig jag hade lust ! Men han va så himla gullig, snygg & snäll så visste att de va ett kap och de skiter man inte i och ger till andra tjejer ! Men lyckades få honom på fall tillslut med min otroliga charm ;) . Är så lycklig att jag har  honom nu, att han är MIN ! Finns ingen annan karl som är i närheten av Niclas . Han är världens snällaste, goaste, snyggaste och roligaste ! Tänk att jag fick den bästa , helt otroligt ! Jag älskar honom så himla mycket. Han är den enda jag behöver i mitt liv... Eller min familj med <3 !
Utan Niclas är jag ingenting så jag behöver honom många många år till !

Men de tråkigaste av allt är att vi inte kommer kunna fira våran dag idag då han jobbar till 16 och jag börjar 14. Sen slutar jag 22 och börjar 7 imorgon så de är bara att åka hem och gå och lägga sig på en gång , hemskt tråkigt ! Eller vi ska kolla på en film och mysa lite sen blir det sängen!! Men för precis ett år sen va ju de här den bästa och lyckligaste dagen i mitt liv men kan inte återuppleva den på ett bättre sätt, bajs också ! Men vi har bestämt att vi ska göra nått nästa vecka. Varför vi inte firar på Torsdag eller Fredag är för att jag kom på värsta idén att gå på premiären eller dagen efter och kolla på sex and the city 2 :D Men före de vet jag inte va som händer, Niclas ska hitta på nå . Gulliga pluppen då <3

Så nu vet ni det :)
Måste kolla vidare på våra bästa år nu, hej :)


Den här ska vi kolla på ikväll, passar ju in bra :D

Älskar dig , min Niclas Hedin av hela mitt hjärta <3 !!!!!!


Kommentarer
Postat av: N

Grattis till er :)

2010-05-19 @ 11:06:09
Postat av: Anonym

Va gullig du är älskling :) det var inte så svårt att falla för dig ;) du var ju så snygg, söt och blyg :) snygg och söt är du fortfarande ;), men inge blyg :P älskar dig mesta av allt!!!!

2010-05-19 @ 18:05:42
Postat av: Katta

Heeej gumman! Grattis till er båda!:) Länge sen vi hördes, hoppas allt är bra med dig! Puss!

2010-05-20 @ 11:34:35
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0