VARSÅGOD, KOM OCH TA EN HUND

Asså jag är grymt jävla förbannad ! Gick med i gruppen på facebook " låt emelie få tillbaka sin hund " . Läst lite där och sen har min vän Hanna berättat lite va som hänt för jag hänger ju aldrig med för fem öre. Ajja, gick in på Emelies blogg och läste inläggen och dom kommentarena hon har fått av bland annat omogna människa som säger att Emelie är omogen för att hon vill ha sin hund tillbaka och för att hon vill kämpa för de, men vem är då  omogen som inte kan skriva sitt namn , de va ju jätte moget eller hur?! Men ajja, de är tydligen så att emelies x, som skaffade sig en ny flickvän som heter Sara som har tagit hennes hund och vägrar ge tillbaka den för hon säger väl att de är hennes. Men då är frågan, betalade den där lilla Sara för den hunden ? , NEJ hur kan man då gå och säja att de är hennes hund när det är Emelie som betalat för den och har papper på att de är hennes hund.. Den där Sara måste vara helt jävla pantade i huve. Hon kan inte vara en frisk normalt människa iaf. Fan mina 2 systrar har 5 hundar samanlagt ( deraas pojkväner har en varin ) men om någon skulle tagit någon av deras hundar så hade jag slagit in pannebenet på den bruden utan tvekan !!! och förresten Emelie har typ 374627346298346 st som vet att de är hennes hund och att de är hon som är ägare på den så hur kan man då gå emot dom 43659438652984652 st ?

Asså jag blir så jävla irriterad jag bara tänker på det fast jag inte ens känner Emelie, tycker så jävla synd om henne ! Fan en hund är som en familjemedlen och inte bara någon jävla hund. men de är ju någon som tydligen inte fattar det, typ SARA ! blä för den där jävla sara, hatar den där jävla sara ! Sara kommer få allt som hon gjort tillbaka slängt i anisktet ! och de väntar jag gärna på och INGEN kmr tycka synd om henne när det är hon som ligger ner.



Jag har kommit på varför jag är så jävla deprimerad . Jag blir ständigt nekad av mina vänner. Jag frågar och kommer på saker och dom tackar och tar emot, dagar innan, dagen innan eller samma dag får jag återbud på de vi har bestämt och de sårar mig jävligt mycket.. jag förstår inte va ja har gjort er eftersom ni ständigt måste såra mig. är jag tråkig eller va gör ja för fel. jag försöker verkligen ! men va får ja för det,? ingenting ! hädan efter så bestäm inte nått med mig om ni ändå inte tänker fullfölja de ni bestämt.. dåligt stil :( och de värsta att de är mina " bästa " kompisar... ja behöver ju er fattar ni inte de.. jag drar mig tillbaka nu iaf !

Kommentarer
Postat av: jaaaaaaaana

GO IDA GO GO IDA :D haha, ;P

2010-03-25 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0