TALAR UT

Jag ska inte älta de här nå mer men jag blir jävligt förbannad när speciellt tjejer snackar skit som dom inte har en aning om vad som hänt eller va allt handla om . Man ska ALLTID lyssna på bådas historier innan man dra en slutsast och börja smutskasta en person.

Jag är less på att du lägger dig i vårat förhållande när du inte ens känner nån av oss . Och bara för att han va ledsen efter vi bråkat så förtjänar inte jag honom. Men du har ju ingen aning om hur ledsen jag va och vad bråkade handla om eller hur så känns så dumt att du öppna din lilla mun överhuvetaget. FÖR DU VISSTE INGET !
och sjävlklart måste jag få ställa dig mot väggen och fråga vrf du säger så. Men nee då kan man ju absolut inte stå för de man sagt heller. Men helt plötsligt så ska jag ta vara på det jag har men du kan fortfarande inte säga nåt, så himla moget hörre du ! du vet inte ett skit om nånting som handlar om oss. Och då måste du säga till din Bror som i sin tur säger till Niclas vad jag säger till dig som jag har all rätt i världen och göra eftersom du inte har nå rätt och snacka skit om mig. Jag måste väl få fråga och säga åt dig när du håller på som du gör och jag bryr mig inte att du är Mattes syster för de spelar ingen roll om ni är syskon eller om ni inte ens känner varan så hade jag fortfarande sagt åt dig. Och när du väl säger till din Bror tycker jag oxå att du ska berätta va du har sagt och gjort också..

Ja nu vet ALLA . Och jag kan tänka mig att dom flesta som får hör att nån snackar skit om en tar tag i det och frågar ut personen. Och dom flesta vill ju höra ett svar på fråga också, Men kan man inte svara på det man sagt och stå för det tycker jag inte att man ska säga nått heller.

Jag älskar min Niclas överallt annat och visst så bråkar vi ibland men vem gör inte det i ett förhållanden ? Man är ju inte sams om allt.
Men vi reder alltid ut det och kmr alltid att vara tillsammans oavsett vad folk kmr säja.
Ingenting kan få oss att bryta upp. Vi är som gjorda för varandra !

Tänker inte tjafsa nå mer nu. Nu har jag fått sagt mitt iaf.
Tjing :)

Kommentarer
Postat av: k

förstår dig gumman. Det är inte roligt och få höra sånt..

2010-03-30 @ 14:09:19
Postat av: Anonym

"Jag ska inte älta de här nå mer men jag blir jävligt förbannad när speciellt tjejer snackar skit som dom inte har en aning om vad som hänt eller va allt handla om . Man ska ALLTID lyssna på bådas historier innan man dra en slutsast och börja smutskasta en person."



Haha jaså du tycker det?

2010-07-22 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0