STOCKHOLM

Japp har bokat buss ner till sthlm på lördag. Snälla mamma & pappa betalar ( mamma vet inte än kan jag tänka mig så när hon läser de här kmr hon sääääkert skicka sms eller ringa ;) sen blir det feesta hela natten lång mitt i sthlm !  kmr bli så jäääävla nice, jag vill ju också ha en tvåa mitt i sthlm . är JÄVLIGT avis men skönt att man kan få komma ner och mysa lite då o då och hitta på tokigheter !
Ska ju dit den 27e fast då ska Nikke oxå med. Och då blir det först Cheerleading DM sen blir det säkert någon form av utgång, haha vafan vi är ju i sthlm ;D  MYS !

måste dra, tjiiing !


Kommentarer
Postat av: Tessi

men ni måste komma och kolla på mig på söndagen den 28 ocksåååå :)

2010-03-11 @ 07:54:27
Postat av: N

VA! vem ska du festa där med!?

2010-03-11 @ 08:30:16
Postat av: Anonym

Tessi : japp vi ska sova kvar så det är inte helt omöjligt :D . Nina : Katta bor där nu !

2010-03-11 @ 12:42:20
Postat av: N

jaså, har hon flyttat från u-town nu :P

fan va roligt, fest för mig med!

2010-03-11 @ 19:39:52
Postat av: Katrin

yes jag har flyttat å ja jag fyller år:p Mitt namn är inte ens nämt Ida haha. RING MIG eller svara på messet:)<3

2010-03-12 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0