SOLIGT


Vaknade av att älsk satte sig på min sida av sängen, tittade på honom och då höll han i en bricka med frukost på :) myspys , han gör alltid det här lilla extra gulliga som ingen annan pojkvän gör :D Hihi aja, längtar så himla mycket tills snön smälter och det gör den ganska fort nu ju :) men när snön är borta och det blir lite varmare som det jämt blir i april så ska jag ha tjejfest med grillning och massa alkohol :) kommer bli så roligt !! Så nu vet ni det mina vänner så nu får ni tagga ;-)


 en vän är den som aldrig skyller på andra och kan själv se hennes fel och brister!



Nu har jag städat altan från alla flyttkartonger och annat skit ! åh de är ju så jävla härligt att bo i radhus när de är så här fint väder !!!! ÄLSKAR'T ! Stackars ni som bor i lägenhet :P haha !
kom hit och ta en fika i solen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0