ROADTRIP

Så jävla bra, ryser !



Började med att jag fick sova 3 timmar innan jag skulle åka till Sundsvall. FYFAN va trött jag va, vi åkte kl 7, och snorhalt och så hade ja pappas kombi med bakhjulsdrift. Jäätteroligt haha, kunde knappt komma framåt , bara spann . Hämtade Hanna sen åkte vi. Jättemyisgt och vi hittade faktiskt fast de va dåligt skyltat. Hämtade brudarna sen hem på en gång, jobbigt ! Men som alltid går det ju fortare hem. När vi kom hem åkte jag till min första besiktning och de va inte roligt ! Segt och massa 2or , kulkul ! Kl 18 va väl jag hemma igen och slockna direkt i sängen tills älsk kom hem från träningen halv nio. Käka lite mat, sill & potatis, MUUMS ! sen hoppa vi in i duschen och la oss i sängen och såklart kan ja ju inte somna nu när ja nyss sovit. Önskar att Hanna va här , buhuuu !  Ne måste gå och ta mig ett glas Pucko,  tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0