ROADTRIP NR.2

Jag Gabbi & Älsk har varit till lager 157 och fyfan va det SÖÖÖÖG ! Hitta en tröja som ja va tvungen och köpa när jag väl hade åkte hela den biten och en jättefin tjocktröja till Teo. ne usch så  jävla värdelöst, åk aldrig dit !
men blev en liten roadtrip idag igen då iaf. Sen käka vi kebab och åkte hem. Nisse & Krille åkte och gymma och jag åkte till Gabbi och mös lite. Sen kom älsklingen och hämta mig efter han va klar och vi åkte hem , och då vela jag gå ut o gå så vi gick en sväng, va skönt :) nu ligger jag i sängen och ska sova snart men ja vill verkligen inte, är så rädd för tandläkarn jag ska till imorgon.. HATAR tandläkare !!!!!!!!! har aldrig gjort de förr men nu mår jag illa och är super rädd när jag tänker på't.Men ska försöka vara positiv och tänka va Hanna gått igenom som är tusentusentusen ggr värre hos tandläkaren! så ska egentligen inte klaga.

ne imorgon ska vi köpa en Soda Streamer, oh så gott och va billigt de kmr bli !

Tjiong !

ALKOHOL... " För smarta människor som har råd att avverka några hjärnceller "


Kommentarer
Postat av: Katta

heeeej:D Tack för senast, vi lär ju ses snart igen!

2010-03-31 @ 10:13:06
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: N

sova nu?

2010-03-31 @ 18:13:15
Postat av: N

oj haha du skrev ju det där inatt :P trodde du skrev det nu för datan här på jobbet är cp och uppdaterar segt!

2010-03-31 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0