PIZZAGUBBAR = BLÄ !

är så piss förbannad på alla dom här turkarna eller va fan dom kmr ifrån . asså jag prata om pizzagubbarna ! JÄMT JÄMT JÄMT när jag ska ha kebab eller kebabpizza då säjer jag att jag bara vill ha mild sås , säjer de minst 2-3 ggr ! och dom frågar alltid någon extra gång hur jag skulle ha d.. vafan har ni inge jävvla minne eller va e de för fel !?! och varje gång får jag den där äckliga blandade mixen över allt och jag märker de jämt när jag kmr hem. orka då åka tillbaka. hädan efter ska jag stanna och kolla och är de inte rätt så ska jag trycka upp skiten i ansikte på dom.. assså hur svårt kan de va ? eller jo iförsej det kan ju inte vara så jävla lätt när man inte ens kan prata eller förstå svenska. men vafan ska ni öppa en skiten pizza då för?!!!!!!!!!!!!!!!???? vafan kunden ska väl få de kunden har beställt och BETALAT för ! så jävla förbannad så de är sjuk för de är så JÄMT förutom på min älskade fredrik åkare för där fattar dom iaf va man säger. och dom kanske lysssnar bättre också..

så, nu har jag avreagerat mig.

Mådde SKIT idag, först drömmde jag värsta verkliga drömmen och vaknade av att jag grina ! ringde dirr till älsk och han kom hem och mös en stund. Sen efter han åkt fick jag världens illamående attack, skakade , frös och fick ont i hela kroppen, kännde som man hade blåmärken överrallt . va sjukt äckligt !!!!! älskling kom och trösta mig sen va han tvungen och fixa bromsarna på bilen så tillslut somna jag efter 2-3 timmar helvete av smärta. när jag vakna va de så mkt bättre och jag proppa i mig ipren ! tacka gud för det.

ja och för typ en halvtimme sen så satt jag och älsk och prata om att vi skulle boka hotel i sthlm för och gå på stan där och shoppa och bio på kvällen sen resturang. Hittade ett skit bra hotel mitt i sthlm ! och när jag skulle äntligen boka då låg karln och sov !  så blir väl kanske att boka imorgon då men med min otur så finns de inga hotelrum kvar då. KUL ! då blir jag arg på Nicke !!!!!!
hoppas hoppas !

ne ska åka till Hanna nu, hejj och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0