NY DESIGN PÅ G

Har varit lite less på min blogg ett tag nu för den ser så dyster ut när det är så svart så jag skickade iväg ett sms till min syster och fråga om hon inte kunde göra om min blogg och hon sa ja ! JIPPII !
Hon har ju gjort den ja har nu och den e ju snygg , hon är hur duktigt som helst , själv fattar man inget !
Ser ju så tråkigt ut med dom här orginala som man kan välja här på blogg.se .

Ajja tänkte göra nån form av kyckling idag tills älsk kmr hem så de står klar på bordet. Det kommer uppskattas tror jag. Sen blir det mys tills jag ska jobba inatt med hanna ! Kanske baka nån tårta inatt till alla andra då som gjordes inatt fast då blev det tusen vanilj & kanelbullar !

Ne måste sluta, hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0