MORGONPIGG?

Nej det kan jag inte påstå men jag vaknade 02.00 av att min sambo här snarkar så extremt högt och mycket så jag kunde inte somna om , tack! Så snart blir det att gå till tvättstugan då min tvättkorg är överfull. Sällan jag och tvätt , bläääääää ! hatar de verkligen ! Kommer garanterat somna efter tvätten och ikväll står det grillning på schemat, muuuuums ! LOVE IT !

Kan ju iaf berätta att jag och min man firar 10 månader idag och jag kan ju bara säga : fyfan va tiden går fort!
Känns som vi inte har varit tillsammans mer än 3 månader men ändå känns det som vi känt varandra hela vårat liv . På dom här 10 månaderna så har det hänt mycket. Efter dom första 2 månaderna tillsammans så skaffa vi våran första lägenhet på söder i gävle. Sen åkte vi utomlands till kreta i 1 vecka. Kort därefter skaffa vi våran första familjemedlem, lilla gosiga Zeke . Min födelsedag var i december och jag blev väckt av att min älskade stog på knä med en ring i hand och frukost på sängen och frågade om jag vela förlova mig med honom. Det blir julafton och nyår som vi spenderade ihop. 1a februari flytta vi till södra bomhus till ett RADHUS ! Och en vecka efter inflytten så kom våran andra familjemedlem, lilla ugglan Zally ! Vad händer här näst tro?

Ja det har gått fort fram men jag älskar't !
Och jag älskar min underbara fina Niclas så oerhört mkt !
Snart är vi 75 år och bor på äldreboende. Vi kommer absolut bli rynkiga tillsammans <3 <3 <3 !



ÅH BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD !!!!!! Här går man och tvättar 7 på morgonen ! gick dig vid halv 9 och så kmr man in dit och ser att de rinner vatten ifrån tvättstugan och de är mkt vatten utanför, öppanar dörren och det SPRUTAR från maskin och det är så jävla vattenfyllt på golvet och ångar i hela tvättstugan och är kokhet vatten. Ingen aning hur man stänger av eller nå så som tur är så har jag älsklingen i mobilen så han åker från jobbet och stänger av.. Innan så ringde jag till GG och dom sa att dom skulle skicka ett MEJL till karln som höll i de, bra där ! jag har mina kläder där och min väska ligger och flyter på golvet ! ååååååhhhh....... Blir så less ... Jag har liksom 2 fulla maskiner i tvättmaskinerna som är dyngtsura och va jag ska hänga upp dom nu ? de kmr ta sån tid att ta bort vattnet och sen ska alla dom andra jävlana som bokat tvättstugan ha den.. så vart ska ja hänga alla och hur ska jag få med mig allt hem när tillochmed älsk va tvungen och hälpa mig dit med allt.. asså jag är grymt jävla less.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0