JAG ÄR FÖRLORAD I DIG




Den här är väl hur skön som heeelst !!!!!!!!!!!!! SOMMAR, PARTY !



Jag och älsk tittade på filmen Så Olika igår den va faktiskt bra, ( lill tanten då) jätte mysig hihi.

Idag händer det väl ingenting som vanligt ? Sitta hemma och glo.
Men i helgen blir det iaf fart & fläkt ! Lördag morgon drar jag och den bästa i världen till Stockholm, Kista först ! Då vi ska kolla på Cheerleading DM , och där trivs jag BÄÄÄÄÄST !! älskar det ! Läängtar så mycket vill åka nu ja. Sen efter tävlingen så blir det åka mitt in till Stockholm där vi ska slagga hos Katta , myspysigt ! Hon har ju skaffat pojkvän nu också så han ska vara med, kul ! Så det blir väl nå roligt på kvällen för där finns det alltid nått att hitta på ! Kommer bli hur niiice som helst . 


Niclas Hedin - Jag ska aldrig lämna dig, det svär jag på !
Du är ju allt som jag önskar. Jag vill ALDRIG vara utan dig.
Även om det verkar så, kommer jag aldrig gå.


Kommentarer
Postat av: Triumph

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 11:22:25
URL: http://triumph.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0