GOD MORGON :)

Fick åka till jobbet igår efter tio för det fattades och det gör det ganska ofta tycker ja! Men det är väl bara bra för min skull , Hihi. Natten har gått fort faktiskt och snart får man gå hem och sova , är sjukt trött ! Visste ju inte att jag skulle jobba så inte tog man en stödvila! Kommer slockna som ett slakt i sängen :) men ni får gärna ringa och väcka mig när ni vill :) kan ju hitta på något mysigt :) Hihi . Ne vela bara skriva en rad, måste skynda mig hem till Älsklingen nu . Har ju bilen jag så han kommer inte till jobbet förns jag kommer hem. Ne hejs på er :)

Kommentarer
Postat av: N

ska jag fixa hela bloggen till gabbi eller bara designen?

2010-03-18 @ 15:40:11
Postat av: Anonym

Fixa hela:)

2010-03-18 @ 16:07:25
Postat av: Anonym

jaha.. när jag får tid då.

men måste man inte ha hotmail och lösen osv?

2010-03-18 @ 19:45:45
Postat av: Anonym

Jo skickar sms:)

2010-03-19 @ 02:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0