FIXAT & DONAT

Hämtade upp Gabbi sen åkte vi till Owes, älskar den affären så jävla mkt fint ! Köpte en kruka till , måste ju ha 2 lika ;) sen åkte vi till IKEA där jag köppte en hylla tilll sovrummet ! Hämta Nikke på jobbet , skjussa hem Gabbi och fick åka tillbaka själv till IKEA då jag skulle köpa varjar (?) haha heter det så ? ingen aning :P
Sen hem och sätta upp "myggnät" som egentligen är genomskinliga fina gardiner på altan man måste tillbaks till IKEA imorgon och köpa en till vajer (?) sen är der klart !
Sen åkte älsk och träna och jag städa upp hela rum 2 då de var 6 flyttkartonger med grejoer kvar, tavlor, ljuslyktor, krukor, golv och massa annat bara huller om buller ! och ni som redan varit här vet att vi ALLTID haft den dörren stängd men nu är den uppen och de är fint där inne, man kan tillochmed gå in i rummet !! hihi nu behövs bara en säng där och de får bli när lönen kommer !
Sen satt jag upp 3 ljuslyktor på dessa tomma väggar alldeles SJÄLV ! jag är såååå jävla duktigt, hihi !
Så de va min dag det, nu väntar jag på älsk och vi ska göra god mat sen kolla film och bara mysa .

Hahaha måste ju berätta en sak som hände igår.. Kom ju hem med en plastblomma och älsk blev jätteglad för vi kan inte hålla våra "levande" blommor vid liv. Sen la vi oss i soffan och älsk kollade mot plastblomman som stog i fönstret och så helt plötsligt så säger Niclas : Plastblommor håller ju för evigt, precis som våran kärlek !
HAHAHA jag höll på att dö av skratt... hahaha så jävla fult :P men han är rolig min beejbi <3

ne ni , nu ska jag kika tv. Tjiing !


Kommentarer
Postat av: N

hahahah kul :P

2010-03-18 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0