FATTIGA FITT CPN

blir så arg ! ta en mobil som man inte ens kan använda , och inte simkortet för den delen heller. vrf snor man den då ? för att göra en annans liv lika pissigt som erat , men jag sak berätta , jag kmr ALDRIG bli så fattiga och tattiga som er . Oavsett hur mkt du snor så kmr jag aldrig sjunka till eran lortiga hillbilly nivå. sorry :)
Ja men jag säjer väl varsågod då till en icke fungerande mobil, era pucko huven ! men jag krm få en ny , en som FUNGERAR !


Tack Niclas för att du finns här hos mig och stöttar och hjälper mig på alla sätt du bara kan !
Du fixar papper att sätta ut, ringer polisen, ringer försäkringskassan och telia och fixar så jag ska få samma nr.. här sitta man själv o gör inget. Känns dumt men har inget att ringa med iaf . Du är BÄÄÄÄÄÄÄÄST älskling !
Utan dig vore jag inget ! Älskar dig så himla mycket !



Kommentarer
Postat av: N

VART HAR DU TAPAT DEN? VART SKA DU RINGA PÅ? VET DU VILKEN DET ÄR SOM SNOTT DEN?

fattar inget.



ja, fattiga jävlar som måste sno för att ha det senaste. inte fan kan dom lyfta på sina feta arslen, skaffa ett jobb och spara ihop till saker själv! tragiskt sorgliga och äckliga människor!

2010-03-05 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0