VOVVE

Var nyss på MMM och hämta leifs ( niclas pappa ) hem nycklar . Då visade han en bild på kanske världens sötaste hund som han skulle köpa och tillochmed få hem innan midsommar !! Åh va jag vill ha den också :( men han sa faktiskt att jag skulle få vara hundvakt, kan bjuda iväg honom på semester i flera veckor så jag får ta hand om honom :) jag kanske är världens bästa på att ta hand om hundar :) åh har en till bra nyhet att berätta , Hihi. Niclas ringde och försäkra sin mach 1 nyss och då fråga dom vilken försäkring han skulle ha och då tog han den försäkringen så att dom under 24 får köra , och det är bara för att jag ska få köra den :Dgulligt va :)? Love my niclas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0