VÄRDELÖS FREDAG

Jobbat idag, går skit bra. Chefen på IVA vela prata med mig, blev lite skakis och undra om ja gjort nå dumt . När jag kom dit så fråga hon om jag har jobbat natt förut, och javisst har man det ! Sen fråga hon om jag var sugen att testa på det . Så i augusti har jag fått 4 nätter, wiiie :D det är ju iaf inte lika slappt som vallongården, men de blir säkert roligt ! Fick ju schema till september idag också, så nööjd :D ! Va iaf helt slut efter dagen så jag åkte dirr hem och sov till 7 sen åkte vi till syster där grabbarna koppla in slutsteg och baslåda som Tobbe hade, :D ! oh i love it !!!

ajja, nu ligger N i sängen kl 23:16 en freda kväll.. hmm.. Och jag har ätit 3 rostade ost mackor och troccadero som mat . jätte mysigt va ?
Tur att de kanske blir fest imorgon iaf !

Och måste ju bara säga att de är väl hur synd om studenterna idag, FYFAN skulle vägra att ta studenten idag.. hade sagt åt rektorn att vi skulle gå i skolan tills de blev fint väder och DÅ ta studenten.. Asså de har varit SKIT kallt och REGNAT hela dagen, inte ens en gnutta sol och igår så va de inte ett enda moln och skit varmt. Tänk att dom där 91orna har gått i skolan och jobbat arselet av sig för att komma till denna dag och de blir sånt här väder, skulle ta självmord ! tur att man är äldre och fick fint väder iaf ;D hihi. Det här måste vara den värsta studentdagen nånsin.

ne nu ska jag kolla film, tjiiiiiiiing !

Kommentarer
Postat av: S.s

Ja vill oxå ut...

2010-06-12 @ 00:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0