TORSDAG

Igår efter jobbet åkte man och hämta Hanna sen hem och fixa sig för att sedan ut på utservering och ta en bärs med grabbarna grus och frida, hade jävligt roligt lär ja säga och så grymt mysigt ! Sen när det stängde tog vi taxi hem och sov. Hanna väckte mig tolv och hon hade varit vaken sen 8 ? och inte sagt nått om de fina vädert . men men :P Vi sola lite sen hämta BMW'n som stog hos mamma , ut till valbo , in till stan , satte oss i hemlingby och käka mat sen hem till mamma och tvätta sen skjussa jag hem Hanna :( Nu sitter jag på våran älskade och sköna altan med älsklingen och dricker den extremt läskande och sommriga saften, Ananas & passionsfrukt, MUMS !
Eftersom det är så jävla fint väder så blir det nog grillat ikväll , !

Det är 14 dagar kvar tills vi drar iväg till Peace and Love !
Fyfan va roligt vi ska ha det, öla, bra musik, tälta, härliga människor. wwiiie längtar nu och Linda har bestämt att hon ska med så hoppas hoppas hon hinner få en biljett då det bara finns ett fåtal kvar, skulle vara så grymt roligt :D hihi vi kmr ääga, eller hur bruds ?!  :D
Hoppas Hanna hinner köpa en bil tillsdess annars har inte jag hanna nina & linda någon bil att åka dit med, haha :D nedå då fixar vi en annan bil, inge mer med det :D oh längtar så jääääävla mkt !
åh just ja, Nina har ju en bandspelare som hon ska ta med sig så vi kan ha musiiik, och mina braiga skivor ! Jag och Hanna får nog göra några st , hihi ! vi tänker fan på allt :D  sen kom även jag & Hanna på att vi ska köpa solstolar som vi kan ha där :D och nu kmr alla andra också ha de ;)

ne nu ska ja mysa med mina kissar, Zeke, Zach & Zally <3

Hejs :)


Kommentarer
Postat av: Georgingelin

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-04-08 @ 11:58:22
URL: http://georgingelin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0