SO FUCKING NICE

Här ska ni få två av världens finaste låtar ! Lyssnar om och om på dom , timme in & timme ut ! Ska bränna ut dom på skiva nu och sen ska jag ta bilen och bara åka omkring med dom här låtarna på högsta volym.







Har bara jobbat idag sen hämta jag Hanna så åkte vi och köpte tält & solstolar , sen när kl va typ 8 hade N köpt en vespa som han ska ha till jobbet. Smart.
Vi åkte lite på den till syrran sen hem. Nu sitter jag här och lyssnar på världens bästaste låtar och funderar om jag orkar göra x antal skivor till Peace And Love. Vi måste ju ha musik så äre bara så vem ställer inte upp och gör det, jo jag. Vet inte ens va för musik ja ska ta med.. Äsch ja tar det ja vill och sen får dom skylla sig själv om dom tycker att det är dåliga skivor för dom säger ju ändå inget... Ajja ska börja kolla och leta nu.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: S.s

Tack vare mig som du 'hittade' som där låtarna ;) Sanna som visade mig dom ;) Glöm inte min skiva oxå :) love

2010-06-29 @ 01:45:26
Postat av: Anonym

jag har en massa. Har du spotify kan jag skicka listan :D

2010-06-30 @ 01:11:08
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men skicka du :)

2010-06-30 @ 11:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0