SKRATT

Asså ni måste bara läsa de här, alldeles nyss så fick jag ett sms av Annica där hon frågar om jag vet efternamnet på en kille som gick på solängen som hon gått och funderat på i 2 dagar. Men självklart kommer jag inte ihåg va han heter och Jessica som gick i samma klass som den här personen har inte heller någon aning och tänk på att dom gick i samma klass :P aja . När jag säger att jag inte vet så skickar hon DETTA :

hahaha jag vet inte det lät fel fan , vi måste gå till botten med detta :P stackars människa, han var så obetydlig så ingen minns hans namn :(

HAHAHAHAHA jag dog allvarligt av skratt, fyfan va ful hon är ;P fattar inte va hon får allt ifrån, men hemskt roligt va det! Efter detta va min kväll gjord <3

Hejs :)

Kommentarer
Postat av: annica

HAHAH skön du är!! men fan är ju så himla synd om honom :p

2010-06-19 @ 14:48:59
URL: http://yamaica.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha :)



Tagga inför P&L! :D YEAAAH

2010-06-21 @ 04:25:12
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0