SKIATHOS




Just nu sitter jag i sängen som är full med katter :P Dom ska ju alltid sova med oss , så är de bara ! Stänger vi dörren till sovrummet och dom är utanför så står dom och jamar och krafsar och hoppar på dörren, dom är som hundar !Men gud så mysiga. Dom ligger och myser med mig och niclas sen ligger dom sig tillsammans alla 3 :) När vi går upp , går dom upp ! Går vi ut och sätter oss på altan följer dom efter men så fort vi går in så kommer dom också, inte fan behöver jag en hund eller för dom här 3 är precis som hundar typ ! Mina 3 lilla hjärtegull. tror inte några andra katter är så här speciella och tillgivna till sina ägare, underbart :D !

ajja nu till det jag tänkte berätta om.. Det är 2 arbets kompisar från jobbet som har pratat om skiathos, Grekland ett tag nu och säger att det är så underbart och så fint ! Idag jobbade jag med en som nyss kommit hem därifrån och hon säger att de finns inget dåligt att säga om det, INGET ! Det är vita stränder och kristallklart vatten . Precis som bilder ovanför! Den är knäppt på Skiathos. Så nu ska jag och älsklingen spara så ska vi boka och åka dit, bara han & jag ! Nu skiter jag i de jävla egypten, usch och fy . Nu när jag hört va andra sagt vill jag inte lägga en krona på att åka dit ! Var ju i Grekland förra året, och gud så underbart det va. Vill så gärna tillbaka, så mysigt och så bra ! Men då va vi på Kreta :) Så Grekland är min nya grej tror ja, älskar allt som har med Grekland att göra, så mysigt !  :D haha. vi har även en till på jobbet som älskar Grekland som åker dit varenda år. Det är väl de tjudoandra året :P . Ska fan köpa lägenhet / hus där någon gång ! jaja, nu vet ni iaf att vi ska dit :D

måste även tillägga att jag håller på att gå under här !!! har ju haft altan dörren uppen hela dagen / kvällen och va får man inte då rå ? jo MYGG , dom äckliga jävla fula myggen !!!!! lägger man sig ner så hör man deras durr när dom flyger förbi och det är så jävla drygt ! sen när man ska slå ihjäl den jävel så hittar man inte på den ! ÅH ! har typ tusen myggbett var av 999 är typ på ryggen där jag inte kommer åt så jävla bra , så jag håller på att bli tokig !!  fan asså alla mygg borde utrotas, BLä!

och så som alla vet så är det ju Midsommar på fredag , wiiiiiiie ! I tidningen idag stog det att det skulle vara 25 + och inte ett enda moln och om detta är sant så är det väl första gången på åratals ! Fast ja bryr mig inte heller om de är moln bara de inte regnar så är jag nöjd :) som sagt så ska vi vara i stugan och mysa. Tror faktiskt pappa håller på att lacka om båten nu och hoppas hoppas den blir klar till midsommar annars blir jag grymt ledsen! Blir den det så ska vi ju självklart ut och åka hela dagen / kvällen / natten ! Usch sån jävla tur vi har, jag och mina systrar som har en mamma och en pappa som har en stuga på norrlandet nära havet och har tillgång till båt som man kan låna och bara dra ut och åka med ! ha ringar efter båten och ja allt sånt roligt :D oh älskar't ! mina föräldrar är verkligen as bäst ! <3 och så ska jag leka med mina underbara systers barn , wille & teo. Ta med dom och åka båt, leka lekar , kubbtunering ( som jag ska söpa tobbe i som jag alltid gör ! ), vollyboll :D vara med min underbar familj helt enkelt <3 ! Det är ett MÅSTE på midsommar ju, skulle inte välja bort dom på midsommar framför nån fest med mina vänner, nejnej det har man alla andra dagar om året på att göra ! 

Sen på midsommar dagen får jag se om de blir nån grillfest här. Dom ska ju göra om husen och det verkar vara vårat snart fast de skulle bli i juli men ajja. Så hör av mig om det. Fast såklart kan vi grilla ändå och ta en bärs eller ett glas vin men de jag menar är att jag inte vet om vi kan sitta ute på pga byggställningarna eller om dom hunnit tagit bort altanen . ajja går ju att grilla sen äta inne och ha skoj :) ni får höra av er , bruuuuds :) ! Kanske ska PAL tjejerna komma så kan vi snacka och tagga tills vi ska åka? :) inte långt kvar nu !

ne men hörre ni, fan kl är snart 3 och jag ska jobba . fast jag börjar halv 3 så varsågod och väck mig bara :)

Hejs <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0