SKAKA RUMPA



Oh love this song, PARTY helt igenom !

Myst med älsklingen hela dagen då vi båda va lediga ! Vi åkte på Williams skolavslutning och fika sen va vi tvungen att åka till Falun och kolla på BMW'n. Blev inget med de då den polska / ryska kärringen ljög om att den va så fin men när vi kom va de massa ytrost på 3 skärmar och nån mer stans. Sen va de färgsläpp på kofångaren i bak ganska mycket faktiskt och innedörren hade släppt sen såg jag även att de va en liten buckla på passagera dörren, så icke ! Hittat en annan BMW i sandviken, skit snygg men får inte nå svar . Känns som lite panik nu , får se hur de blir hittar väl någon så smånigom. 

I helgen vill jag kanske festa, får se hur jag känner mig när det börjar närma sig , annars blir det väl stugan :) ?
Men nästa helg ska jag och Hanna skaka rumpan iaf, wihooo ! :D
Älsklingen åker ju bort den 18de, Fredan nästa vecka. Då han även ska sova borta, men jag jobbar till 22.00 då men inge kul o sova själv, får bjuda hit någon eller så däckar väl jag kanske på en gång när jag kommer hem :)

Hejs <3

Kommentarer
Postat av: N

festa med miiiiig! på lördag ska jag och linda/malin (eller båda dom och jag) festa :P

2010-06-09 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0